Sabiedriskā transporta pakalpojumus Bauskas maršrutu tīklā sniegs «Nordeka» 15

Konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021.gada izraudzīti uzvarētāji 12 maršrutu tīkla daļās jeb lotēs no kopumā 16. Tostarp lotē «Bauska» uzvarējusi AS «Nordeka», portālu informēja  Autotransporta direkcijas pārstāve  (ATD) Zane Plone.

Viņa norādīja, ka konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021. gada piedāvājumu uz maršrutu tīkla daļu «Bauska» iesniedza divi pretendenti – AS «Nordeka» un SIA «Tukuma auto». (SIA «Aips» konkursā nestartēja. Atgādinām, ka AS «Hansabuss» Latvijā ir iegādājies vairākus pārvadātājus, kas līdz šim strādāja kā trīs uzņēmumi  –SIA «Tukuma auto», «Aips» un «Ludzas autotransporta uzņēmums», bet šajā konkursā startēja kā viens – SIA «Tukuma auto».) Abu pretendentu iesniegtie piedāvājumi tika atzīti par atbilstošiem konkursa nolikuma prasībām un tika vērtēti.

Rezultātā SIA «Tukuma auto» galīgā piedāvājuma novērtēšanā ieguva 89 punktus, tehniskajā piedāvājumā saņemot 49 punktus un finanšu piedāvājumā iegūstot 40 punktus. Savukārt AS «Nordeka» galīgā piedāvājuma novērtēšanā ieguva 95,86 punktus, tehniskajā piedāvājumā iegūstot 58 punktus un finanšu piedāvājumā iegūstot 37,86 punktus. Z. Plone atzīmēja, ka AS «Nordeka» piedāvāja jaunāku autobusu parku, kā arī autobusus, kas tiek darbināti tikai ar ūdeņraža dzinēju vai elektrodzinēju, tādējādi iegūstot augstāku vērtējumu tehniskajā piedāvājumā un augstāku vērtējumu gala piedāvājumu novērtēšanā.

Z. Plone skaidro, ka Bauskas lotē iekļauti visi starppilsētu un vietējās nozīmes maršruti, kas sākas un beidzas Bauskā, kā arī pārējie vietējās nozīmes maršruti ar citiem galapunktiem, kas ir šīs lotes ietvaros, piemēram, maršruti Vecumnieku, Iecavas vai Rundāles novadā. Paredzēts, ka AS «Nordeka» apkalpos tos maršrutus šīs lotes ietvaros, kur šobrīd brauc SIA «Aips», «Aiva auto», AS «Liepājas autobusu parks» un «Nordeka».

 Kopējais nobraukums Bauskas lotē būs 3,3 miljoni kilometru gadā. «Nordekas» finanšu piedāvājums bija 1,1779 eiro par kilometru. Tādējādi prognozētā ietekme uz valsts budžetu 10 gadu periodā ir 26,82 miljoni eiro.

 Pretendentiem ir iespēja pārsūdzēt Iepirkumu komisijas lēmumu 10 dienas pēc rezultātu publicēšanas. Šobrīd neviena pārsūdzība Iepirkumu uzraudzības birojā vēl nav iesniegta, apliecināja ATD pārstāve Z. Plone.

Viņa atzīmēja, ka no šī konkursa ieguvēji būs pasažieri, kuri saņems augstas kvalitātes pakalpojumus, kas tiks nodrošināti ar autobusiem, kuru vidējais vecums 10 gadu periodā būs mazāks par pieciem gadiem. Informācija par gaidāmajām pieturām autobusos tiks paziņota gan audio formātā, gan vizuāli. Visi transportlīdzekļi būs aprīkoti ar elektronisku maršruta zīmi, drošības jostām, bezvadu internetu (wi-fi), kas izmanto vismaz LTE jeb «4G+» mobilo datu pārraides tehnoloģiju, kā arī tajos būs pieejami bezskaidras naudas norēķini. Trešdaļa autobusu būs aprīkoti ar velosipēdu turētājiem.

Šī iepirkuma rezultātā būtiski pieaugs sabiedriskā transporta pakalpojumu pieejamība personām ar invaliditāti, jo no 2021.gada vismaz 70% autobusu būs uzstādīts pacēlājs, nodrošinot transportlīdzeklī vismaz vienu vietu, kas paredzēta personai ratiņkrēslā. Tāpat, mazinot oglekļa dioksīda (CO2) izmešu ietekmi uz iedzīvotāju dzīves kvalitāti, turpmāk arī sabiedriskā transporta pakalpojumi tiks nodrošināti ar bezizmešu autobusiem; to īpatsvars būs aptuveni 10% no visiem pakalpojumu nodrošināšanā izmantojamajiem autobusiem.


 

Pievieno komentāru

Komentāri 15

?

Atkal tirgū paliek tikai lielie spēlētāji ar politisko aizmuguri. Ko tagad iesāks Aips?

pirms 4 dienām, 2020.05.22 08:03

l33t

Aips sen jau pārdevies igauņiem, stiprākais izdzīvo

pirms 4 dienām, 2020.05.22 09:44

Aina

Kur pazuda mans komentārs???

pirms 4 dienām, 2020.05.22 10:44

dAINA

CATA un Sabiedriskais buss- galigi garaam.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 14:21

Melo

CATA gan labs, viņi brauc uz Valmieru, Cēsīm, Limbažiem.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 15:32

INGA

Tad jautāajums,vai tas NORDEKA apkalpos arī pilsētas autobusu maršrutus,kā piemēram uz pisētas mazdārziņiem un Janeikām,un kādi autobusi tur kursēs,jo pašlaik ,ja kursē lielie autobusi,tie ir augsti,un vecākiem cilvēkiem tur grūti iekāpt.Vajadzētu ar'par to padomāt.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 12:05

Лия

А мне без разницы перевозчик. Автобус Бауска - Зиедони ходит только утром в 6.50 и вечером в 17.25 это катастрофа. Я вижу пожилых женщин с полными пакетами пешком идущих по 5 км в оба конца. Не у каждого в семье две машины. А если нужно к врачу, в аптеку или в магазин за покупками? Такси....наши пенсионеры только и могут с пенсии такси оплачивать.... Бауск превращается в захолостье и это печально.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 13:02

Lijak

Tak davaj obratno v svoj Muhosransk. Tam ne zaholustie.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 14:56

Лия

Lijak
" Paldies, tā ir ļoti vērtīga informācija. Jūs man atvērāt acis uz maniem trūkumiem. Būs par ko padomāt, ēdot pusdienas.”

pirms 4 dienām, 2020.05.22 16:58

stenn

LKoti labi. man Nordeka firma patiik kaa taada. dizains forss un un apkalposana augstaa liimenii. ko tad jus gribat, kaa agraak , ka piemeram , aSabiedriskais autobuss , b- bus kurseeja!?? tas bij izsmiekls pa visu ģīmi, kauns pat Rigaa ar tadam grabazaam radities. un kas ta vel te no cita piedavajuma ira, nekas, vel vienigi butu Ventspils reiss, tie tadi vizuaali pievilcigi, parejaa jau nekaa nav. Takaa =es loti esmu apmierinaats ar Nordeku!!!. Lai veicas viņiem!!!.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 14:18

domā

Kam pieder Nordeka? Ko slavini kakla kungus?

pirms dienas, 2020.05.24 16:43

normāli

Ļoti labi, ka mums paliek Nordeka.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 15:34

Sarmīte

Man vienalga, kas veic pārvadājumus-galvenais kad veic????.

pirms 4 dienām, 2020.05.22 16:23

Kārlītis

Un par cik?

pirms 4 dienām, 2020.05.22 18:04

gaidām

Kad beidzot čekistus noliks pie vietas piem. lielo hokeja lietpratēju?!

pirms dienas, 2020.05.24 16:42

Vietējās ziņas

Uz bauskasdzive.lv pilno versiju