Remontē autoceļa Bauska–Bērzi–Ādžūni–Lietuvas robeža posmu no pilsētas robežas līdz Bērziem Īslīces pagastā 12

Vietējā autoceļa V1028  Bauska–Bērzi–Ādžūni–Lietuvas robeža posmā no 0,9. līdz 7,22. kilometram sākti remontdarbi, informē Ieva Niedra, VAS «Latvijas Valsts ceļi» sabiedrisko attiecību projektu vadītāja.

Tiek asfaltēts vienīgais vēl nelabotais šī ceļa posms, kas ir no pilsētas robežas līdz Bērziem Īslīces pagastā. Vietējie īslīcieši par to patiešām priecīgi.

Rītausmu ciemā dzīvojošā Vineta sacīja, ka beidzot nebūs jākratās un jālauž automašīna, jo te braukt iznākot vairākas reizes dienā: «Izskatās, ka būvniekiem diezgan ātri darbi sokas, tur pilns ar asfaltējamo tehniku, automašīnām. Ceturtdien negribēju iestrēgt, tāpēc braucu caur Līduma centru uz Uzvaras ceļu un tad uz pilsētu.»

Tālāk, pie Ādžūniem, dzīvojošie zemnieki arī apliecina, ka šī ceļa asfaltēšana esot ļoti gaidīta, jo ielāps pie ielāpa. Pēc aptuveni divām nedēļām varētu sākties rapšu kulšana, tad droši vien remonts varētu mazliet apgrūtināt pārvietošanos, tomēr tas esot labāk nekā bezgalīgi mocīties pa bedrēm.

«Bauskas Dzīve» sazinājās ar SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «IGATE»», kas šeit strādā, būvdarbu vadītāju Nauri Grīnbergu. Viņš labi saprot arī zemnieku rūpes un ļoti centīšoties, lai līdz ražas laikam galvenos darbus pabeigtu – izbūvētu nepilnus septiņus kilometrus garajā posmā asfalta izlīdzinošo kārtu un virsmu apstrādātu ar sīkšķembām. Vēl būs nomales jāieklāj, paredzēta autobusu pieturvietu atjaunošana un citi darbi. «Mēs sākām strādāt 3. jūlijā, laiks dots 50 dienas, līdz augusta beigām būtu jātiek galā.» Kapacitāte uzņēmumam esot pietiekama. Protams, darbu gaitā neērtības autovadītājiem būs. Ātrums ierobežots līdz 70/50 kilometriem stundā. Satiksmi darbu norises posmos pa vienu joslu organizē satiksmes regulētāji.

Būvdarbu kopējās izmaksas ir EUR 834 521 ar PVN, un tie tiek finansēti no valsts budžeta, informē Ieva Niedra.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Tautiete

Ziedu pušķis visai komandai! ????Beidzot svētki mūsu pusē!

pirms mēneša, 2019.07.12 12:02

kriksis

Igatieši patiešām malači pelnījuši uzslavu. Viņu perfektā kvalitātē atremontēts arī bēdīgi slavenais ceļa Bauska- Dobele posms no Elejas līdz Mūrmuižai .

pirms mēneša, 2019.07.12 20:32

Jautājums.

6,3 km par 835 000 ar PVN, bez PVN 670 000( par 0.5 km sanāk 53 000) bet toties Pilskalna ielas 500 metri izmaksā 1 600 000 bez PVN . Sanāk , ka ceļa pamatkārtas nomaiņa izmaksā 1 550 000.

pirms mēneša, 2019.07.13 08:58

Atbilde

nu va būt nesalīdzini pirkstu ar daiktu, bet ievērtē arī to, ka Ādžunu ceļam TIKAI piefrēzēja atsevišķās vietās asfaltu, TIKAI uzklāja asfaltu un nobērs ar šķembām virsmu, bet pilskalna ielai izraka grunti, pārbūvēja konstruktīvo kārtu, un NOMAINĪJA vai IZBŪVĒJA komunikācijas. Ekonomists atradies...
Un ja jūs visi variet strādāt par šādām cenām, kas jums liedz piedalīties konkursos un veikt pārbūvi par "jūsu adekvātajām" cenām. Kas to traucē darīt???
To ka viens "speciālists" tikai zinkāpēc vajag gandrīz gatavia būvei 2 miljonus eiro,par to būtu labāk sirdi pasāpinājis

pirms mēneša, 2019.07.13 11:50

mikus

debīliķi tas viss posms 1,2 km izmaksā 1,6 milj. jū neko nerbī bet diešat. tā ir Latvija. Kauns un pretīgi.

pirms mēneša, 2019.07.13 21:31

Smieklīgi

Jā, tā ir Latvija, kurā pat leišu ceļinieki vairs nelaužas, jo neviens negrib šancēt pa sīceni. Starppilsētu šosejas standarta kilometra rekonstrukcija LV izmaksā ap 1,5 milj., Lietuvā - ap 3, Polijā - ap 9 milj., Vācijā - ap 15 milj. Uzjautrina tie vietējie dīvāna eksperti, kas aplūko kaut kādas cenas nejēgdami attiecīgā laika līmeni un atrauti no realitātes.

pirms mēneša, 2019.07.16 14:01

LLT

Igate malaçi,àtri stràdàja viss ok cepums komandai.

pirms mēneša, 2019.07.13 10:08

Pilskalna ielas komunikācijas

Kādas tad dārgas komunikācijas izbūvēja Pilskalna ielā? Gāzes vadus,pilsētas elektroapgādes kabeļus, telefona optiku, kanalizācija tika pārbūvēta? Iepirkums BNA 2018/033 parāda ūdenstīklus 370 m, lietus kanalizācija 500 m , drenāža 170 m, ielu apgaismojums 110 m, vājstrāvas tīkli(3*2*0.5) 1000 m. Komentātājs “Atbilde” varēja pie “varenās” komunikāciju izbūves pieminēt, ka lētākās komunikācijas tiek izbūvētas un tad tikai nedaudz. Lielākai daļai ir izbūvēts kabelis(3*2*0.5), kam ir saistība ar elektrokabeļiem sapratīs cik tas ir dārgs komunikāciju izbūves veids.

pirms mēneša, 2019.07.14 10:09

k

paga, kāpēc ščemba pa virsu jāber?

pirms mēneša, 2019.07.15 18:44

Valera

Kad no Dāviņiem līdz Bauskai uztaisīs ceļu?? Braucu katru dienu, bet tas ceļš ar katru dienu paliek trakāks un trakāks!

pirms mēneša, 2019.07.17 13:30

cilvēks

Tad, kad Dāviņos dzīvos tikpat iedzīvotāju kā Rītausmās, tātad nekad.

pirms mēneša, 2019.07.24 17:39

iedzīvotāja

Mēs no Lībiešiem gan nemaz nepriecājamies ,atbrauciet paskatīties briesmas.

pirms 17 dienām, 2019.08.07 17:14

Vietējās ziņas

Uz bauskasdzive.lv pilno versiju