Lielākais darba devējs valstī ir "Maxima Latvija", seko "Latvijas dzelzceļš" un "Rimi Latvija" 1

Pagājušajā gadā lielākais darba devējs valstī bija SIA "Maxima Latvija" ar vidējo darbinieku skaitu 7563, liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) informācija.

Kopumā vairāk nekā 2000 darbinieku pērn valstī bija nodarbināti 14 uzņēmumos.

Otrajā vietā pēc vidējā darbinieku skaita ir VAS "Latvijas dzelzceļš" ar 6526 darbiniekiem, bet trešajā vietā - SIA "Rimi Latvia" ar 5747 darbiniekiem.

Šiem uzņēmumiem seko SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" ar 4750 darbiniekiem un SIA "Rīgas satiksme" ar 4177 darbiniekiem.

Vēl lielāko darba devēju desmitniekā ir iekļuvuši tādi uzņēmumi kā AS "Latvijas pasts" ar 4109 darbiniekiem, SIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" ar 3249 darbiniekiem, SIA "Evolution Latvia" ar 2888 darbiniekiem, SIA "LDz Cargo" ar 2603 darbiniekiem un SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" ar 2602 darbiniekiem.

Vairāk par 2000 strādājošo pērn nodarbināja arī AS "Sadales tīkls" ar 2475 darbiniekiem, autopārvadājumu firma SIA "Kreiss" - 2427 darbinieki, SIA "Lenoka" - 2207 darbinieki un SIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" - 2109 darbinieki.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka pagājušajā gadā valsts kopbudžetā vislielākās iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN) un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (VSAOI) veikusi VAS "Latvijas dzelzceļš".

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) informācija liecina, ka "Latvijas dzelzceļš" pērn IIN samaksājis 15,18 miljonu eiro apmērā, bet VSAOI - 28,48 miljonu eiro apmērā.

Otrajā vietā pēc samaksātajiem darbaspēka nodokļiem ir SIA "Maxima Latvija" ar 8,73 miljoniem eiro samaksātā IIN un 18,12 miljoniem eiro VSAOI.

Savukārt trešajā vietā ir SIA "Rīgas satiksme" ar IIN 9,63 miljonu eiro apmērā un VSAOI 17,43 miljonu eiro apmērā.

Šiem uzņēmumiem seko SIA "Rimi Latvia" ar 7,18 miljoniem eiro IIN un 14,96 miljoniem VSAOI, kā arī AS "Sadales tīkls" ar 7,86 miljoniem eiro IIN un 14,4 miljoniem VSAOI.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

skumjš fakts

"Latvijas dzelzceļš" tikai un vienīgi pateicoties tranzītkravām no Krievijas. Arī Latvijas ostas to dēļ vēl dvašo.

pirms 4 mēnešiem, 2018.04.19 11:45

Latvijā un pasaulē

Uz bauskasdzive.lv pilno versiju