ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti. 9

ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti. Labdien! Es esmu ZZ lietotājs jau kā 8 gadus. Studēju Rīgā, dzīvoju Rīgas rajonā. Līdz šim izmantoju ZZ tarifu nr.3, biju patiešām apmierināts, jo varēju runāt visos populārākajos tīklos, cik gribu un tiešām bez jebkāda limita. Mani zvanīšanas paradumi ir sekojoši. No rīta, pa ceļam uz darbu, piezvanu parasti saviem vecākiem, kuri dzīvo laukos un kuri lieto Okarti. Saruna ilgts aptuveni kādas 20-30 minūtes. Ja atliek vēl laiciņš, tad piezvanu savai draudzenei, tāpat papļāpājam 15-20 minūtes. Viņai ir Bites pieslēgums. Tad, kad ir pusdienas pārtraukums , tad , protams, ka gribu uzzvanīt kādam, jo taču man ir pieslēgts bezlimita tarifs VISI. Nu tā, pazvanu draugam, tam Amigo, draudzīgi parunājam kādas 20-30 minūtes. Kad pienāk vakars, aizbraucu mājās, tur dzīvoju viens. Protams, mani māc garlaicība. Gribās ar kādu parunāties. Tad vakarpusē piezvanu draudzenei uz BITI, vakarā mums sarunas ievelkās gan jau uz kādām 40-50 minūtēm, pēc sarunas ar draudzeni piezvanu saviem vecākiem uz Okarti, pajautāju, kā tad viņiem ir lauku saimniecībā veikušies darbi un pastāstu savus piedzīvojumus kā man ir gājis pa dienu. Saruna ilgst ap 30-50 minūtes. Un tā es šiem tuvajiem mīļajiem cilvēkiem zvanīju katru dienu, jo mani vecāki dzīvo dziļos laukos, viņiem nav interneta, bet draudzene dzīvo savā mazpilsētā un satikties mums ir iespējams tikai svētdienās. Taču pirmdien 4. novembrī pa dienu Tele2 operators bez jebkāda brīdinājuma man nobloķēja SIM karti, liedzot man jādam piezvanīt un arī liedzot man saņemt ienākošos zvanus. Kad aizgāju uz Tele2 klientu apalpošanas centru, tad centra darbinieks uzreiz teica, ka es esot daudz zvanījis uz citiem operatoriem. Uz manu jautājumu, cik tad minūtes dienā drīkstu runāt ar draudzeni un cik ar vecākiem, darbinieks nemācēja atbildēt. Nākamajā dienā pēc mana iesnieguma uzrakstīšanas tomēr man Tele2 operators sakarus manai Zelta zivtiņai atjaunoja. Taču tagad baidos kādam zvanīt, un ja vēlreiz manu SIM karti šādi Tele2 operators atkārtoti nobloķē? Kāpēc tad TV reklāmās tiek pateikts tas, ka Tarifs VISI iekļauj bezlimita zvanus uz visiem populārākajiem tīkliem Latvijā? Kāpēc Tele2 operators noklusē tik ļoti svarīgo informāciju, tik tad minūtes dienā vai cik stundas mēnesī tiešām es drīkstu runāt ar saviem tuviniekiem , lai manu SIM karti operators nenobloķētu? Kāpēc Tele2 masu mēdijos laiž maldinošu reklāmu? Jo patiesībā bezlimita tarifu plānam VISI ir kaut kāds limits, kuru zin tikai pats Tele2 drošības dienests. Kāpēc manu SIM karti operators bloķēja bez jebkāda brīdinājuma? Ja es būtu zinājis, ka nedrīkstu saviem radiniekiem zvanīt trīsreiz dienā no savas ZZ. tad noteikti es būtu izvēlējies citu mobilo sakaru operatoru. Es jūtos kā ar samazgām apliets. Kāpēc Tele2 melo par bezlimita tarifu plānu VISI? Kāpēc Tele2 piekopj negodīgu komercpraksi pret saviem klientiem? Kā lai klients tiešām zin, cik ilgi klients drīkst runāt pa telefonu un cik reizes dienā klients drīkst uz vienu un to pašu nomuru zvanīt? Kāpēc Tele2 noklusē tik ļoti svarīgo informāciju, kura būtu jāzin ikvienam Tarifa plāna VISI lietotājam? Ar cieņu - vīlies Tele2 klients Jānis

Pievieno komentāru

Komentāri 9

juris

taa jau ir miilais draugs, sodien nekas par velti vairs nau, diemzeel,.,((( man ari ir zz , vakar tiesi piesleedzu Visi tarifu, bet, veel neesmu nevienam iisti zvaniijis. redzees, ka man buus. liidz sim man bij tarifs N, kad uzvaniju Amigo, un parunnaju nepilnas 4 min, man noskaitiija ls1 un 10 sant, Arpraac. es shokaa. vispaar domaj paariet uz bites piesleegumu . lmt ari diezgan saaliits. taa jau tur ir a tiem operatoriem, visi tik sola nezin ko , zilus briinumus no gaisa, bet., jaatceras Vienu- nekas par baltu velti Nebuus!!!. diemzeel. ))))

pirms 5 gadiem, 2013.11.07 22:26

zane

Jāni,arī Bite un LMT tieši tāpat dara,un par šo ir pat bija raksts i-neta,kāpēc tā notiek.Pameklē un taps Tev skaidrs.

pirms 5 gadiem, 2013.11.10 09:27

jĀNIM

Tele2 sakaru pakalpojumu prettiesiskas vai nelabticīgas izmantošanas pazīmes

Par prettiesisku vai nelabticīgu uzskatāma tāda mobilo sakaru pakalpojumu izmantošana, kas atbilst kādai no šādām pazīmēm:
pakalpojumi tiek izmantoti komercpaziņojumu izsūtīšanai vai citai komercdarbībai;
klientam lietošanā nodotais numurs tiek izmantots komercdarbības veikšanai vai citām numura lietošanas mērķim neatbilstošām aktivitātēm;
pakalpojumi izmantoti saziņai neraksturīgu savienojumu veikšanai, piemēram, veikti vai saņemti vienveidīgi, atkārtoti, ilgstoši vai citādi netipiski savienojumi vai ziņojumi starp tehniskajām iekārtām vai lietotājiem;
pakalpojumi izmantoti saziņai neraksturīgu savienojumu veikšanai, kā rezultātā rodas nelietderīga vai mākslīgi radīta noslodze un, iespējams, pazeminās sakaru kvalitāte;
tiek veikti savienojumi, kuru mērķis ir gūt papildu labumu no Tele2 vai cita mobilo sakaru operatora.

pirms 5 gadiem, 2014.02.08 18:35

t

pilniigs vaaks(((

pirms 5 gadiem, 2014.02.08 23:07

igors

kas par stūlbumu kādiem komerciālām lietām cilvēks grib piezvanīt saviem draugiem jūs tur gadijumā nēesat no tele2? ko jūs tur ***.

pirms 5 gadiem, 2014.07.03 22:47

xyz

Jāsaka, ak kungs! Nesaprotu tos cilvēkus, kuri bezjēdzīgi stundām ilgi var runāt pa telefonu. 2-3 stundas dienā, tas taču ir ārprāts, vēl saprastu, ja tas būtu darba specifikas dēļ. Kā var tik tukši izcūkot savu laiku. Bet nu, ja jau sarunas pa velti, tad galvenais ir runāt.

pirms 5 gadiem, 2014.02.09 12:56

igors

kas pa stūlbumu itkā tu stundām ilgi pa telefonu nerunā tad tu esi vecmodīgs tu nelieto telefonu.

pirms 5 gadiem, 2014.07.03 22:52

Žuks

Varu pateikt latviski ,to ko te iekopējuši,lai visi saprastu! Operatori nekad nebloķē nummurus tāpec,ka kāds par ilgu runā savā starpā ar otru,un cītīgi apgalvo,ka tā ir! Patiesiba ir pavisam cita! Šie cilvēki mēģina vēlreiz nopelnīt uz operatora rēķina! Piemēram, ģimenē ir gan Bite ganTele 2 nummuri . Tad, teiksim,tiek pazvanīts uz otru nummuru,pieslēgti lādētāji un abi telefoni sarunas režimā nolikti plauktiņā uz vairākām stundām,lai pelnītu bonusa kapeikas uz ienākošajie zvaniem otram nummuram. Otrs krāpšaans veids ir zvani uz ārzemēm caur Triatel,kur itkā tiek zvanīts uz LV nummuru bet reāli
notiek saruna ar ārzemju operatoru,kurš peistāda rēķinu mūsejam! šie ir tikai daži piemēri...
Tā kā neticiet pasakām šo cilvēciņu krokodila asarām par " nevainīgajām sarunām" kuras nelietīgie operatori pārtrauc vai vispār bloķē kartes! Nevajag uzskatīt operatoriu par stulbāku,kā esi pats! Katram operatoram ir tehnika,ka sspēj noteikt -notiek reāl saruna jeb tikai naudas pelnīšana!
Protams oficiāli šadi paziņojumi netiek sniegti,jo tad var sanākt tiesu darbi par "privātumu"
Tas tiek vienkārši tiek aizstāts ar vārdiem "nelabticigi" un tml...... Bet jēga paleik tā pati..

pirms 5 gadiem, 2014.03.05 11:38

zinu

man līdzīgi, arī aizrādīja, ka pārāk daudz runājos citos tīklos. Pārgāju ar visiem 4 pieslēgumiem (bērnu, mammas) uz Biti, kaut biju teles klients no pirmssākumiem. Smieklīgi, kā šie pirms tam mēģināja atrunāt - ar neizdevīgo nr. varot iet, bet pārējos gan lai atstājot :DDD Baigie gudrinieki - tur par trijiem vispār nekas netiek norunāts. Skaidrs, ka uzņēmumam jāpelna, bet tad nevajag bezlimitu reklamēt - nosakiet bezlimitam limitu - cik sarunas, ar ko, cik ilgi, lai tad ir skaidrs. Tos labticīgos noteikumus var piemērot pēc patikas un klientam nebūs taisnība nekad.

pirms 5 gadiem, 2014.07.04 14:22

Nekvalitatīvs pakalpojums, prece

Uz bauskasdzive.lv pilno versiju